22.10. 12
	Merchandising
			Cílem výukového materiálu je studentům představit další složku propagace a tou je merchandising. V úvodní části se studenti naučí charakterizovat merchandising. Ve druhé části materiálu se studenti budou snažit rozdělit jednotlivé aktivity merchandisingu do kategorií. Ve třetí části materiálu se studenti definovat aktivity merchandisingu v řízení dodavatelského řetězce.		
		
			Úroveň:
			B2			Téma:
			odborné		
		
		
		
	
						Stáhnout
		počet stáhnutí: 9
	
	
		
		
	
	
	Další materiály tohoto autora
| 27.11. 12 | Time management | Stáhnout | 
| 27.11. 12 | MBO | Stáhnout | 
| 27.11. 12 | Role manažera | Stáhnout | 
| 27.10. 12 | Management | Stáhnout | 
| 14.10. 12 | Public relations | Stáhnout | 
| 07.08. 12 | Podpora prodeje | Stáhnout | 
| 04.08. 12 | Reklama | Stáhnout | 
| 14.05. 12 | Propagace | Stáhnout | 

