22.10. 12
Merchandising
Cílem výukového materiálu je studentům představit další složku propagace a tou je merchandising. V úvodní části se studenti naučí charakterizovat merchandising. Ve druhé části materiálu se studenti budou snažit rozdělit jednotlivé aktivity merchandisingu do kategorií. Ve třetí části materiálu se studenti definovat aktivity merchandisingu v řízení dodavatelského řetězce.
Úroveň:
B2 Téma:
odborné
Stáhnout
počet stáhnutí: 9
Další materiály tohoto autora
| 27.11. 12 | Time management | Stáhnout |
| 27.11. 12 | MBO | Stáhnout |
| 27.11. 12 | Role manažera | Stáhnout |
| 27.10. 12 | Management | Stáhnout |
| 14.10. 12 | Public relations | Stáhnout |
| 07.08. 12 | Podpora prodeje | Stáhnout |
| 04.08. 12 | Reklama | Stáhnout |
| 14.05. 12 | Propagace | Stáhnout |
